ΑΡΘΡΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ-Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ

Γιορτάζει ο παππούς, γιορτάζει η γιαγιά!!!


Τον καλό μας τον παππού και την καλή μας τη γιαγιά,

 γιορτάσαμε σήμερα 1 Οκτωβρίου,
 παγκόσμια ημέρα της γιορτής τους,
 στο νηπιαγωγείο.
Είπαμε τους λόγους για τους οποίους τους αγαπάμε....
άλλος είπε γιατί μου κάνουν όλα τα χατίρια,
άλλος, γιατί παίζουμε,
άλλος γιατί μαστορεύουμε,




άλλος γιατί μου παίρνουν το αγαπημένο μου παγωτό, 
άλλος γιατί με αγκαλιάζουν και μου δίνουν φιλιά,
άλλος γιατί με πάνε στο πάρκο..... 
Μάθαμε για την δική τους ιστορία βλέποντας και το παρακάτω video 

Η θεματική ενότητα αναπτύχθηκε σε όλες τις γνωστικές περιοχές:
γλώσσα, μαθηματικά,πληροφορική,φυσικές επιστήμες,φυσική αγωγή,τέχνες 
και προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη.
Κάναμε την πρώτη μας επαφή με τα γραμματικά φαινόμενα:
αρσενικά, θηλυκά, ουδέτερα...
ο παππούς, η γιαγιά, το ....
και προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τις πρώτες μας έννοιες:
χθες, σήμερα, αύριο
παρελθόν, παρόν, μέλλον.


Ετοιμάσαμε για δωράκι το βραβείο του καλύτερου παππού και της καλύτερης γιαγιάς!!!!
Πρώτα το ζωγραφίσαμε
και στη συνέχεια το πλαστικοποιήσαμε.


Μάθαμε τραγουδάκι,
 για να τους το πούμε
 με μια ζεστή αγκαλιά και ένα ζεστό φιλί!!!


Και να που ήρθε η στιγμή της απονομής!!!


ΠΑΠΠΟΥ!
 ΓΙΑΓΙΑ!
 ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ
 ΠΟΛΥ!!!!
 ΠΟΛΥ!!!!
 ΠΟΛΥ!!!!